هاشم امینی مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، امروز در همایش ملی بهره وری ایران با بیان اینکه  ۱۰ استان کشور در گام نخست به مرکز دیسپاجینگ ملی آب متصل خواهند شد گفت:  راه اندازی این مرکز  در بهره وری آب بسیار مهم  است و این مرکز به توزیع مناسب آب کمک خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، کارنامه وزارت نیرو در حکمرانی مناسب بخش آب و برق را درخشان توصیف کرد که بهره وری در آن مورد تاکید جدی است.

امینی با بیان اینکه  نیروی انسانی شاغل در شرکت‌های آب و فاضلاب را حدود ۶۰ هزار نفر برشمرد که به طور شبانه روز در حال تامین آب شرب و بهداشت برای مردم هستند گفت: بیلان آب کشور حدود ۱۰۰ میلیارد متر مکعب است که حدود ۹ میلیارد آن به بخش شرب و بهداشت اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شاه کلید موفقیت در کشور، بهره ور شدن و ارتقای بهره‌وری در حوزه‌های مختلف است گفت:  توجه به عامل انسانی در بهره‌ور شدن را بسیار مهم توصیف کرد که باید به آن جدی تر نگاه کرد.

پیشنهاد مطالعه:  نواحی جنوبی کشور تا پایان هفته درگیر بارش باران هستند | مجله همه هیچ

امینی با اشاره به اینکه میزان تحقق جمعیت تحت پوشش شبکه آب در پایان برنامه ششم را ۹۹.۹ درصد در بخش شهری و نزدیک به ۹۰ درصد در بخش روستایی  است گفت: برای تحقق بهره‌مندی جمعیت روستایی از شبکه آب، طرح جهاد آبرسانی در وزارت نیرو تشکیل شد.

امینی  افزود:  تشکیل این جهاد، جمعیت تحت پوشش روستایی که ۸۶ درصد بود با بهره برداری از پنج‌هزار روستا که به‌تازگی اتفاق افتاد به ۹۰ درصد نزدیک شد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *