در پایان مسابقات مقدماتی امیرمهدی سعیدی نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد کاظمی در وزن ۷۱ کیلوگرم و عمادرضا محسن نژاد در وزن ۸۰ کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل زید حاتم ناقوج از اردن به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد دانیار کاناگاتبک از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سعیدی نوا در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۴ مقابل ژنگی هان از چین به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف فیاض بک اشمیرزایف از ازبکستان می‌رود.
در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۶ از سد دایچی تسوتسومی از ژاپن گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر یوان لی از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کاظمی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل ابیلمنصور آخالبک از قزاقستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با بهروزبک والیف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه:  لبیب برنزی شد | مجله همه هیچ

در وزن ۸۰ کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور با توجه به مصدومیت هایلونگ وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. محسن نژاد در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر محمد سلطان زادا از ترکمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با یرکبولان آناپیا از قزاقستان پیکار می‌کند.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برگزار می‌شود.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *