سردار منتظرالمهدی سامانه پلیس ۱۱۰ را اورژانس فراجا دانست که یاری رسانِ امدادخواهان است و گفت: طی ۶ ماه گذشته  ۲۵ میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیس برقرار و خدمات وراهنمایی تلفنی دریافت شد.

وی اضافه کرد: به طور میانگین در هر ساعت ۶ هزار و ۷۰۰ تماس با پلیس برقرار شده است.

به گفته سخنگوی فراجا، از میان تماس‌های انجام شده، حدود ۱۰ میلیون تماس منجر به عملیات و بخش اعظمی هم دریافت راهنمایی و اطلاعات از پلیس بود.

سخنگوی فراجا این را هم گفت: متاسفانه حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس غیر قابل رسیدگی و بخش اندکی هم مزاحمت بوده که قابل پیگیری است و امیدواریم با اصلاح رفتار این شهروندان، پلیس بتواند نجات بخش زندگی افراد در مواقع ضرور باشد.



Source link

پیشنهاد مطالعه:  کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری | مجله همه هیچ
سهام:

خرید دانه کینواجرثقیل سقفیخرید جرثقیل سقفیلوله سرامیکیبهترین نرم افزار سامانه مودیانبلبرینگ سرامیکیجرثقیل سقفی کارگاهیخرید جو دوسر پرک * لوله سرامیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *