مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه تونل ارتباطی بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی شامل ۲ دستگاه تونل رفت و برگشت است، افزود: مجموعه اقدامات سازه‌ای شامل تحکیم، ایزولاسیون و بتن‌ریزی نهایی در هر دو تونل شرقی و غربی به اتمام رسیده است.

وی همچنین از اتمام عملیات خاکبرداری رمپ و لوپ‌ها و دسترسی‌های این تونل خبر داد و ابراز امیدواری کرد، کار روسازی مسیر تونل تا پایان خردادماه امسال انجام شود.

وی پیشرفت عملیات اجرایی این تونل-زیرگذر و دسترسی‌های آن را بالغ بر ۷۵ درصد اعلام کرد و زمان بهره برداری از آن را پایان تابستان سال جاری عنوان کرد.

صداقتی همچنین در خصوص پل دوربرگردان شرق به شرق مقابل بیمارستان شریعتی ۲ به عنوان فاز دوم پروژه دسترسی بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی، گفت: کوله و ستون جبهه شمالی اجرا شده و متعاقب اعمال انحراف ترافیک انجام شده طی فروردین ماه امسال، فضای کارگاهی لازم جهت اجرای کوله و ستون جبهه جنوبی فراهم شده است. 

پیشنهاد مطالعه:  بنیاد شهید ۲ هزار قرارداد با مراکز درمانی از طریق بیمه دی منعقد کرد | مجله همه هیچ

گفتنی است؛ پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی که در منتهی علیه غربی تهران در حال اجراست، در فاز اول شامل احداث ۲ دستگاه تونل با طول ۱۲۰ متر دارای دو خط عبوری و دو پیاده رو به ازای هر تونل، احداث دسترسی‌های شرق به جنوب و جنوب به غرب به همراه اجرای دیوار‌های حائل، اصلاح هندسی مسیر‌های موجود و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی است. فاز دوم پروژه به اجرای دوربرگردان مقابل بیمارستان شریعتی ۲ و تعریض زیرگذر پادگان شهیدمحمدی اختصاص دارد.

تونل اتصال بزرگراه‌های شهید همدانی و شهید خرازی



Source link

سهام:

خرید دانه کینواجرثقیل سقفیخرید جرثقیل سقفیلوله سرامیکیبهترین نرم افزار سامانه مودیانبلبرینگ سرامیکیجرثقیل سقفی کارگاهیخرید جو دوسر پرک * لوله سرامیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *