خودروسازی هوندا موتور ژاپن در نظر دارد تا سال ۲۰۲۷ شش مدل خودروی الکتریکی نسل بعدی را با نام تجاری Ye در چین که بزرگترین بازار خودرو در جهان محسوب می‌شود را عرضه کند.

این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع و با احتساب مدل‌های قبلی ۱۰ نوع خودروی برقی را با برند هوندا را در چین عرضه کند. اقدامی که منجر خواهد شد هدف این شرکت در رسیدن به سهم ۱۰۰ درصدی خودرو‌های برقی از بازار چین تا سال ۲۰۳۵ محقق شود.

خودورسازی هوندا که در حال حاضر دومین خودروساز بزرگ ژاپن، از نظر حجم فروش محسوب می‌شود، در افزایش فروش خودرو‌های برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند فولکس واگن و جنرال موتورز عقب مانده است.

پیش از این هوندا و نیسان موتور که دو شرکت رقیب در ژاپن هستند، در مواجهه با رقابت فزاینده از سوی سازندگان خودرو‌های برقی چینی، اعلام کردند که در حال بررسی برای مشارکت در بخش‌های کلیدی و نرم‌افزاری هستند.

پیشنهاد مطالعه:  صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت | مجله همه هیچ

گفتنی است، شرکت هوندا در ابتدای سال میلادی ۲۰۲۴ از خودرو‌های الکتریکی «هوندا سری ۰» و دو مدل مفهومی دیگر در نمایشگاه خودروی CES رونمایی کرد.



Source link

سهام:

خرید دانه کینواجرثقیل سقفیخرید جرثقیل سقفیلوله سرامیکیبهترین نرم افزار سامانه مودیانبلبرینگ سرامیکیجرثقیل سقفی کارگاهیخرید جو دوسر پرک * لوله سرامیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *