وی گفت: باید به جایگاه پدافند غیرعامل در جمعیت هلال‌احمر توجه ویژه شود، باید به تغییر رفتار و تغییر باور در بین کارکنان و مدیران هلال‌احمر در حوزه پدافند غیرعامل و همچنین به ارتقای سطح امنیت سایبری با توجه به مخاطرات موجود برسیم.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر افزود: باید به خاطر ظرفیت‌ها و ارتباطات مردمی هلال‌احمر، به پدافند مردم‌محور توجه شود و جریان مدیریت افکار عمومی در شرایط اضطراری از طریق پدافند مردم‌محور و ارتباطاتی که هلال‌احمر در این زمینه دارد، مدیریت و به بحث‌های حمایت‌های روانی و اجتماعی نیز در شرایط اضطراری توجه ویژه شود.

افشار با بیان اینکه انجام مانورهای واقعی و تمرین فراخوان‌های غیر وابسته در موضوع پدافند سایبری انجام شود، ادامه داد: با این کار در بسترهای سایبری به طور مستقل، می‌توانیم امور خودمان را انجام دهیم و بدون وابستگی به سامانه‌ها و بسترهای سایبری، به سطح لازم از تاب‌آوری سازمانی برسیم.

وی گفت: باید طرح‌ریزی عملیاتی، برای پدافند غیرعامل و در تمام حوزه‌ها و ابعاد داشته باشیم و به سمت هوشمندسازی تصمیم‌گیری‌ها برویم. باید به مرحله‌ای برسیم که اقلام زیستی و اضطراری را برای شرایط اضطراری که تحت تهدیدهای پدافندی قرار دارند، تأمین کنیم.

پیشنهاد مطالعه:  حمایت‌های شهرداری از اشتغال و توانمندسازی زنان | مجله همه هیچ

افشار با اشاره به اینکه نباید به پدافند غیرعامل به عنوان یک تکلیف نگاه شود، بلکه به چشم یک تغییر رویکرد و یک فرهنگ در جمعیت به آن نگاه شود، ادامه داد: باید باور به پدافند غیرعامل بین مدیران و کارکنان افزایش پیدا کند. توسعه همکاری‌ها با بسیج، صدا و سیما و آموزش و پرورش و … در اجرای دستورالعمل‌ها و آموزش‌های پدافند غیرعامل، تعیین نقش برای جوانان، تاکید بر آموزش به عنوان یکی از ارکان تغییر فرهنگ، در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در پدافند غیرعامل سرعت عمل فرایندهای سازمانی و اداری باید در حدی باشد که به بهترین نحو در شرایط عادی و اضطراری بتوانیم خدمات هلال‌احمر را ارائه کنیم و استانداردهای پدافندی را در تمام حوزه‌ها و ساختمان‌ها و ابنیه هلال‌احمر جاری کنیم.



Source link

سهام:

خرید دانه کینواجرثقیل سقفیخرید جرثقیل سقفیلوله سرامیکیبهترین نرم افزار سامانه مودیانبلبرینگ سرامیکیجرثقیل سقفی کارگاهیخرید جو دوسر پرک * لوله سرامیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *